Safe Key
Projekt: Pan Karel přišel do pořadu Den D se svým synem představit projekt Safe Key. Ten se zabýval možností vrácení klíčů v případě ztráty. Celý systém fungování byl následující: Občan ztratí klíče, nálezce klíče odevzdá na nejbližší poště či čerpací stanici. Ta následně odešle klíče do centrály společnosti pana Karla. Zde evidované klíče najdou svého majitele, který o je ztrátě a následném nálezu vyrozuměn. Aby vše fungovalo, klíče musí mít speciální přívěsek.
Pánové požadovali celou částku 2 000 000,-Kč na reklamní účely, které chtějí svěřit do rukou reklamní agentury. Tomu se investoři pouze pousmáli a když navíc zjistili, že Karlův syn, momentálně advokát, nebude pracovat pouze na tomto projektu, nýbrž se bude věnovat i své práci u investorů bylo rozhodnuto. Pan Karel si investici neodnesl.
Investice: 2 000 000,-Kč za 25%
Léčení civilizačních chorob
Projekt: Nejslabším projektem tohoto dílu byl bezesporu plán pana Karla. Ten přišel spíše říci svůj názor než předvést kvalitní prezentaci svého byznysu. Dle jeho slov čeští lékaři okrádají lidi, přičemž léčení některých chorob by šlo řešit mnohem levnější metodou vitamínů. Na tento způsob chtěl pan Karel poukázat a přidat k tomu své vědecké poznatky. Požadoval 2,2 milionu korun, které chtěl investovat do reklamních článků, které měli mezi lidmi vyvolat diskusi. Když se ovšem investoři dozvěděli, že celý výdělek spočívá v prodeji poznatků českému státu za 11 milionu korun, sranda přešla a pan Karel odešel bez investice.
Investice: 2,2 milionu korun za 20% podíl z prodeje
Ohřívací láhev pro miminka
Projekt: Pan Arnošt se uvedl jako vynálezce, který má na kontě již 6 vynálezů, které mu ovšem byli ukradeny. Do pořadu Den D přišel předvést svůj další vynález, kterým byla kojenecká láhev, která během 30 sekund dokázala ohřát mléko pro kojence na 37 stupňů celsia. Vzhledem k finanční situaci, přinesl pan Arnošt pouze maketu přístroje a nikoliv funkční verzi. U investorů tak bylo celkem jasně rozhodnuto, že o investici v této fázi projektu nemají zájem, ačkoliv se jedná o zajímavý produkt, který ale dle mnohých již na trhu existuje.
Investice: 2 miliony korun za 10%
Další hledač tentokrát Dipito.cz
Možná si pamatujete na nový hledač pana Hejla, který se po odvysílání pořadu stal doslova internetovou celebritou. V tomto díle jsme mohli být svědky další prezentace vyhledávače, tentokrát s názvem Dipito.cz
Projekt: Pan Libor představil doplněk internetových prohlížečů, který vám měl nabídnout lepší výsledky vyhledávání založené na výsledcích vyhledávání od Google.com. Ano zní to příšerně, ale jednoduše se jedná o úpravu výsledků vyhledávání, které poskytuje největší vyhledávač Google.
O investici nakonec projevily zájem Michal Rostock a Dana Bérová. Oba požadovali za 150 000,-Kč 10% podíl. Pan Libor s investici souhlasil.
Zajímavé je, že pokud se podíváme na projekt nyní (www.dipito.cz) vidíme jasné známky toho, že investice nakonec nedopadla podle představ. Samotný tvůrce na svých stránkách dodává, že do projektu nemělo smysl investovat, protože výsledky vyhledávání Google.com se stále zlepšují.